fredag den 17. august 2012

I onsdags efter arbejde kørte vi en tur til Fyn for at sende Georg på fedekur hos mormor og morfar. Georg er altid rigtig glad for at være dernede, og det er dejligt, at han kan slippe for at skulle afsted i børnehave allerede. Han skulle helst ikke blive syg med det samme igen, for det har virkelig været en hård omgang. Han kunne stort set ikke holde noget som helst i sig i små 5 dage. Otto er blevet ret glad for sin kanin. Jeg lavede den til ham, da han besluttede sig for at stoppe med at bruge sin elskede sut. I øvrigt har han været vildt dygtig til det. Han har stort set ikke talt om den, siden han stoppede. Jeg er meget overrasket over, at det gik så nemt.

3 kommentarer:

Mette sagde ...

Hvor sjovt at se, hvor meget din mor ligner dig, Karen og at din far har sammen strik som drengene.

Dejligt at Georg kan komme ned og blive kræset lidt om :) Og SMUKT billede over broen. Uh, jeg kan helt mærke roadtrip stemningen :)

Karen sagde ...

Hej Mette; ja, jeg kan ikke rigtig fornægte mit ophav:) Vi har jo alle de trøjer, så det er lidt et kendetegn for os.

Anonym sagde ...

Se, det der det er saftsusme et hyggeligt udseende bedsteforældre hold.
God stil!