torsdag den 12. august 2010

Mulepose nr. 2. Jeg har de sidste to dage været i gang med en ny mulepose. Jeg mangler kun at sy læderbund indvendigt og hente anoraksnor på Trøjborg. Og så håber jeg, at Maria bliver glad for den. Jeg bliver i hvert fald bedre og bedre til at få trekanterne til at passe sammen.
Saralyst Kirken i Århus har været så venlig at sætte vores fastnettelefon på en tilmelding til rundvisning i deres kirke, så jeg er spændt på, hvor mange pensionister jeg har i telefonen de næste par dage, for at få en rundvisning. Måske skulle man tage entre på forhånd.



8 kommentarer:

Mette sagde ...

Det er simpelhen den lækreste farvekombanation, ikke mindst inden i. Og det ser ud til at du har helt styr på detaljerne. Hvor er den skøn!

Frk. Sannemand sagde ...

De er bare så skønne dine mulerposer.. og som Mette så rigtigt siger farverne er bar så lækre.

Frk. Sannemand sagde ...

PS.. Så tror jeg, der måske snart kommer noget med posten til dig, hvis du sender din adresse til min mail: ullasannemand@yahoo.dk... (1 plakat eller 2?)

sine sagde ...

Jeg er også selv fuldstændig bidt af de "tromme trekanter", har bare endnu ikke fået kreaeret noget endnu. Denne her taske er super genial.

Anne sagde ...

Jeg elsker de muleposer, du fremtryller! Det ser så lækkert ud med trekanter på! Jeg skal så meget ha' syet en pude i trekanter:)

Maria sagde ...

Hvor er du vild Karen, at du allerede nærmest er færdig. Ingen tvivl om at jeg bliver glad for den. Endnu engang tak, fordi du er så sød at lave den til mig :)

Karen sagde ...

Jeg er også blevet helt hooked på at lave flere muleposer. Jeg går og tænker på nye farvekombinationer. Måske ensfarvet:) Og jeg havde faktisk også planer om at sy en pude. Jeg glæder mig til at se, hvad I får fremtryllet.

Sanne: Du er en sveske:) Jeg har sendt en mail til dig.

Fedt, du kan lide den Maria:) - jeg håber på, at jeg bliver færdig og kan sende den i morgen.

Rikke Storm sagde ...

Flot pose!
Mit telefonnummer stod engang på Københavns hovedbanegårds døgnsupermarkeds hjemmeside. Var det lige lidt irriterende? ;)

God weekend!
R